Jea, starttileiri meni. Oli kyllä todella mukavaa, onneksi lähdin mukaan, ei kaduttanut hetkeäkään.

Soikoon mahtavat virret,
soikoon Hallelujaa.
Soikoon haikeat hymnit,
taas sielu levätä saa.
Hiljaa kaikukoon hirret,
laulun sanattoman:
Olen kotona jälleen,
luona Lunastajan.
kaukaa kynttilät hohtaa
halki hämärän maan, kotiin jalkani johtaa.
Taas oven vanhan aukaista saan.

Soikoon mahtavat virret,
soikoon Hallelujaa.
Soikoon haikeat hymnit,
taas sielu levätä saa.
hiljaa kaikukoon hirret,
laulun sanattoman:
olen kotona jälleen,
luona Lunastajan.
Laulut tulvivat vastaan, kuin virta voimallinen,
Isä odottaa lastaan ja tutut kasvot ystävien.

Soikoon mahtavat virret,
soikoon Hallelujaa.
Soikoon haikeat hymnit,
taas sielu levätä saa.
Hiljaa kaikukoon hirret,
laulun sanattoman:
Olen kotona jälleen,
luona Lunastajan.

Ristiin naulitun huomaan, mustan kun ebenpuu.
Meille armoa tuomaan, näin Kristus jälleen laskeutuu

9771.jpg

 Kiitos kaikille teille, jotka olitte mukana. Jätkät, ootte mun miehiä :), kiitos myös tyttäret, olen kotona jälleen.

Kiitos Jeesus!