Netti toimii, ei toimi, toimii.. erh, Saunalahti kusee ja Sonera kans.


Prelit on ohitse minun osaltani, enkun kuuntelu ens maanantaina kummitelee takaraivossa piinaavasti. Jaksokin vaihtu, joka siis tarkoittaa sitä, että abeilla alkaa lukuloma ja lukio-opinnot päättyy lopullisesti, ja se  taas tarkoittaa sitä, että lähestulkoon kaikki kaverit, joita nyt on enemmän tai vähemmän, jättää koulun kun minä siellä jatkan. Vähän on haikea fiilis, ihme nyyhkyttäjä minäkin, ole MIES!
        No toivottavasti nyt pystyy keskittyyn itse asiaan, eli koulun käyntiin paremmin, ei mee ainakaan aikaa Joonaksen kanssa Arska läppiin, Jennin kanssa salaisuuksiin, Tiinan ja Essin kanssa yleiseen paskanjauhantaan, tai Eemelin kanssa johonkin epäolennaiseen. Eikä ole Annaa (koulussa), joka jaksaa aina kannustaa ja ymmärtää.. ja silittää :>. Noh, onhan ne kaikki ihmiset viellä olemassa, mutta ei enää sillä tavalla niin tiiviisti siinä ympärillä turvallisesti. Avauduin enkun preli-aineessakin haikailejamisiani. Nojoo,eipävoi mitään, elämä jatkuu [niin korniltakin kun se kuulostaakin tässä :P]
        Minun pitää keskittyä nyt omaan elämääni ja itseeni, ajatella tulevaisuutta, vaikka se pelottaakin. Se ei stressaa, vaan pelottaa.
-missä olen, mitä teen ja kenen kanssa. ja kenen kanssa...?

Onneks minulla on Hyvä Paimen.