[20:02] +tretjakov: kalsaripäivä ?
[20:04] zebas: tretjakov: no siis ollaan vain kalsareissa koko päivä eikä tehä oikeasti yhtään mitään
[20:05] zebas: vähän niin kuin kalsarikännit mutta ilman sitä känniosuutta

oon jutellu inter-net-in välityksellä monen ihmisen kanssa tänään. en oikeen ole keksinyt muuta tekemistä. taino, tekimistä kyllä riittäis mutta ei jaksa aina. vähän siivoilin.

oon kuunnellu suomi-regeitä koko päivän, Jukkapoika ja komposti koplaa ja soul captainia lähinnä. Tykkään!

Tuukka lähetti Jonkun Anssi Kelan vanhan gospel biisin. Hassu kappale. Sanomaa ehkä oli, mutta silti hassua Anssi Kelaa.

Sain viestin, se on Annalta. :) Mukavaa!

Katsoin herättyäni leffan, Saksikäsi Edwardin. Se oli mukava, hyvä elokuva, pidin! Onneksi ostin sen, epäröin sen ja Fight Clubin välillä. Viimeisen olen nähnyt useempaan kertaan, olisin ostanut sen vain keräily tarkotuksessa. Dvd:t mukavia, pidän! Samoin kuten ne kakstoista tuumaseit vinyyli ihanuudet :D.

Kaveri lähti armeijasta viikon jälkeen sivariin, toinen kaveri on menossa siveriin ja työkaverikin on menossa sinne. Epäilyttää onko se armeija sittenkään mun juttu. Toisaalta siviilipalvelus olis ihan mielenkiintonen kokemus. mutta luulen, että yritän armeijan rämpiä läpi.

Hmh, oiskohan se teologinen mua varten..

 

np: Paarma - Harhaanjohtajat (4:17)

 

Mitä on politiikka ?